Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво не харесвам в 156-цата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от 688757 Покажи съобщение
    Сложи Osram Night breaker на дългите
    Добри ли са , защото сега съм с Осрам на късите , мисля пак се водят найт брейкър или само дългите са така нз, но не намирам подобрение спрямо старите.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

    Comment


    • Ако ти е матирана пластмасата на фара, няма да усетиш разлика. Иначе разликата между тях и нормалните си се усеща. То зависи и как са ти регулирани фаровете де, че ако бият ниско, каквито и крушки да сложиш, все тая. След като минах и през блу вижъна на филипс, съм на мнение, че найт брейкъра е последната стъпка преди ксенона.
      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
      Alfa Romeo 156, 2.0TS

      Comment


      • Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
        Само да допълня колегата с нещо което за мен е много важно и определено е в голям минус за колата. От 97до03 няма монтиран КРУИЗ КОНТРОЛ Де.а тея талянци д.ба ....
        Колега, само една малка корекция: Cruise Control/Темпомат или там както се нарича се появява началото на 2002 с излизането на вътрешния ФЛ(Facelift).
        There's always more money to make and more shit to bitch about.
        156 SW 2.4 JTD

        Comment


        • и под всеки предпазител, можеха да сложат по един символ, кой за къде е. а не да налучкваш всеки път.
          мн е просто!!
          sigpic156 SW 2001 бивша.

          Comment


          • Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщение
            Колега, само една малка корекция: Cruise Control/Темпомат или там както се нарича се появява началото на 2002 с излизането на вътрешния ФЛ(Facelift).
            Прав си, ама аз със по стария модел се чувствам ощетен след като с десет години по стари немски возила притежават екстрата.


            Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
            и под всеки предпазител, можеха да сложат по един символ, кой за къде е. а не да налучкваш всеки път.
            мн е просто!!
            Колега на капака на предпазителите, от вътрешната му страна, би трябвало да имаш каринка с обозначение за всеки бушон.
            sigpic Alfasud/156 1.8ex
            156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

            Comment


            • Първоначално публикувано от Galeano Покажи съобщение
              Колега на капака на предпазителите, от вътрешната му страна, би трябвало да имаш каринка с обозначение за всеки бушон.
              хмммм....ще погледна и вероятно ще се радактирам от:
              "мн е просто" в - колко съм прост!!
              Last edited by spe4elist; d.m.y г., 23:28.
              sigpic156 SW 2001 бивша.

              Comment


              • Идея за всички, които искат място за чашка
                Attached Files
                156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                Comment


                • неэнам дали това е често срещащ се проблем,но на мен ми си раэвалиха вс. копчета на ел.стаклата.
                  иначе е страшна!!!

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                    Добри ли са , защото сега съм с Осрам на късите , мисля пак се водят найт брейкър или само дългите са така нз, но не намирам подобрение спрямо старите.


                    След доста пробвани крушки,найт брейкъра е най добрата за мен,сравнена с ge(general electric) или narva обикновенни крушки ,дава около 100% повече светлина и доста по бяла.Но,трябва рефлектора на фара да е добър за да може да отрази светлината на пътя,а и трябва да и докараш 13,5 в. на крушката за пълен ефект.Което за по старите коли значи слагане на релета.Иначе съм сравнявал Ge 100 w крушка и свети една идея по зле от найт брейкър.Естествено спрямо ксенона найт брейкъра е поне 100 % по слаба.

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от 688757 Покажи съобщение
                      След доста пробвани крушки,найт брейкъра е най добрата за мен,сравнена с ge(general electric) или narva обикновенни крушки ,дава около 100% повече светлина и доста по бяла.Но,трябва рефлектора на фара да е добър за да може да отрази светлината на пътя,а и трябва да и докараш 13,5 в. на крушката за пълен ефект.Което за по старите коли значи слагане на релета.Иначе съм сравнявал Ge 100 w крушка и свети една идея по зле от найт брейкър.Естествено спрямо ксенона найт брейкъра е поне 100 % по слаба.
                      Ами китайски ксенон не ми се слага ... , иначе аз наскоро правих тези релета , защото фаровете светиха много слабо, наскоро ходих да ми ги тестват пак и човека каза , че в момента е точно на ръба ако и даде повече напрежение ще иде крушката, трябва да ги сменя тези мойте на дългите , че наистина хич не е приятно вечер като се кара, почти нищо не виждам напред само по осовата линия гледам и добре , че пътя който минавам съм го карал доста пъти.
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • Измествате се от темата ...

                        Comment


                        • 1. Недозавиване
                          2. Отзад е тясно
                          3. Няма къде да оставиш нищо (освен кутия цигари)
                          4. Тракащия вариатор :)

                          sigpic
                          Alfa Romeo 159 EX

                          Comment


                          • Честно казано колега, всичко коли от този клас (BMW3, Audi A4) са тесни отзад и по-скоро това е проблем на класа отколкото на самия модел. Иначе за другите неща си напълно прав.
                            Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                            Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                            Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                            Alfa Romeo 156, 2.0TS

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
                              Честно казано колега, всичко коли от този клас (BMW3, Audi A4) са тесни отзад и по-скоро това е проблем на класа отколкото на самия модел. Иначе за другите неща си напълно прав.
                              Дам за теснотата отзад даже е добре бих казал, една 3ка е доста по-зле . Ама пак се отклонихме от темата
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                                4. Тракащия вариатор :)
                                Това не е недостатък, а вероятно технически проблем на конкретният екземпляр

                                Comment

                                Working...
                                X